Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.

Reklamácie

Reklamácie budú vybavené v súlade s právnym poriadkom SR a to do 30 dní od obdŕžania reklamácie (zásielky). Všetky reklamácie musí byť bezodkladne uplatnené a to písomnou formou.


Zákazník je povinný predložiť spolu s chybným výrobkom tiež doklad o zaplatení. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym skladovaním. To znamená, že sa vzťahuje iba na zjavné vady chuti a vzhľadu. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom obale, vo fľaši plnej najmenej do 2/3 obsahu a uzavreté pôvodnou zátkou. V prípade zistenia oprávnenej reklamácie bude tovar vymenený kus za kus, alebo bude podľa dohody so zákazníkom vrátené peniaze za tovar. Do tejto sumy sa nezapočítava cena balného a poštovného. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar zaslaný zákazníkovi späť na náklady zákazníka. Reklamáciu  je nutné oznámiť písomnou formou do 2 dní od prevzatia zásielky.