Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.

Neviete si rady s nákupom?


Nakupujete prvýkrát? Neviete ako urobiť nákup vína, ktoré vidíte na internete? Potrebujete poradiť? Zavolajte, napíšte, alebo prečítate tento veľmi jednoduchý a prehľadný manuál. Zameranie obchodu, čo robiť, ako vybrať, ako u nás objednať, ako dokončiť a čo sa deje ďalej? Objednávky vína, darčekov, doplnkového sortimentu, potravín, alkoholu, nealkoholických vín i nápojov môžete u nás zaistiť jednoduchým objednaním cez email, cez telefón a tiež prostredníctvom nákupu na diaľku, to je klasickým vložením do košíka e-shopu, vybrať spôsob dopravy - tj doručenia a spôsob platby.



1. Vyberte si víno na prvej strane, alebo vo všetkých kategóriách po ľavej strane. Vinogaleria je radená podľa druhu, podľa krajiny pôvodu, podľa značky či producenta. Vyberte si produkty, a vložte ich do nákupného košíka tlačidlom: Do košíka!


2. Ak máte v košíku všetko, čo potrebujete kúpiť, pokračujete zvolením spôsobu dopravy = Forma a spôsob dopravy.


3. Je to jednoduché, teraz stačí len zaplatiť. Vyberáte v ľavej časti z pôsob platby. Platiť môžete vopred, pri odovzdaní, v hotovosti alebo na dobierku, u partnera či dopravcovi.


4. Dôležitý krok je rekapitulácia objednávky, to je všetko pred dokončením a odoslaním. Tu sa vám objaví zoradené všetky položky, ich ceny, počet kusov. Ak si na niečo spomeniete, môžete stále ešte pokračovať v nákupe. Ak súhlasíte, dajte teraz Odoslať.


5. Ďakujeme, ste v poslednej časti. Dodacia adresa - osobné údaje, len pre fyzické osoby nepodnikateľov. Fakturačné údaje = pre firmy a podnikateľov. prosíme starostlivo vyplniť všetko, kde je hviezdička, to sú povinné údaje! Pokiaľ chcete na adresu, musia byť vyplnené správne, ak chcete potvrdenie o odoslaní objednávky, e-mail musí byť správne, ak chcete, aby vám dopravcovia volal či poslal SMS, vami uvedený telefón musí byť naozaj Váš. Pokiaľ nakupujete pre tretiu osobu, všetky jeho údaje nám napíšte do poznámky. Ak ste firma, chcete doklad, faktúru, vyplňte všetky povinné údaje k firme. Ak je sídlo a prevádzkareň, miesto odovzdania inde, musí uviesť naozaj všetko. Všetko, čo vyplníte, sa vám následne objaví vo faktúre, ktorú vám vystavíme a odošleme.Všetko, čo neviete, neviete, nepodarí, môžeme následne opraviť!


6. Súhlasím so zasielaním informácií emailom = to nie je povinný údaj, ale môžete dostávať od nás zaujímavé ponuky, novinky, aktuality formou Newsleter. Posielame raz, maximálne 2x do mesiaca. Odporúčame. Uvádzame nový výrobky, zľavy, bonusy, akcie, darčeky!


7. Registrácia = tej sa tiež nebojte. Pokiaľ u nás budete nakupovať aj naďalej, všetky údaje v bode 5 máme už uložené a Vy nabudúce nemusíte vypĺňať. Všetko budete mať už prednastavené! Opäť - odporúčame Vám. Šetrí to čas pri ďalšom nákupe u nás.


8. Posledný údaj je posledný, ale zato veľmi dôležitý. Súhlasíte u nás s tým, čo sme vám oznámili pred nákupom. Bez tohto súhlasu nemôžete vašu objednávku dokončiť. Po zaškrtnutí na vás čaká posledný tlačidlo s menom odoslať objednávku! Ďakujeme za Vašu objednávku - bola úspešne dokončená. Na Vami uvedený email Vám bolo práve zaslané potvrdenie o uskutočnenej objednávke. Táto veta sa vám objaví vo vašom emailu, od nášho e-shopu, pod bolo všetko správne vyplnené a odoslané.


9. Pre náš sklad a administráciu tu všetko začína. V pracovné dni, v pracovné hodiny, všetko prekontrolujeme a vypočítame vám cenu za dopravu. Cenník a spôsob výpočtu je uvedený u jednotlivých typov dopravy. Odošleme vám návrh s konečnou cenou i dopravným, a tiež výšku zmluvnej dopravy a objednávku akceptujete, je zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená. Zabalíme pripravíme a odošleme zvolenou dopravou, odošleme vám posledný, tretí e-mail, vaša objednávka je vybavená, dopravca tovar prevzal a je na ceste na miesto odovzdania. Očakávajte sms správu, či telefón poslíčkov, vodičov, obsluhy, že je objednávka na mieste a je pripravená na odovzdanie, Po prevzatí skontrolujte, ak je všetko v poriadku, množstvo a druhy súhlasia, je všetko dokončené.


10. Reklamácia, spôsob reklamácie, odstúpenie od zmluvy, storno zo strany predávajúceho, vrátenie peňazí, výmena tovaru a iné. Tieto situácie všetky podrobne popisuje kategórie, na ktorú máte zo zákona právo! Tiež je tu pre Vás priložený formulár, nikde ho nemusíte sťahovať a hľadať. Dúfame, že na to, nedôjde, ak áno, vedzte, že z našej strany nejde o úmysel. Tovar môžeme nahradiť, vymeniť, poslať na vami uvedený účet peniaze, vždy nájdeme riešenie.Registrujte sa a nebudete musieť stále dokola vypĺňať meno, adresu ....., budete mať prístup k svojmu účtu v našom e-shope, kde sa dozviete všetko o vašich objednávkach a budete pri každej našej akcie a u všetkých výhod, ktoré pre našich stálych zákazník bude vymýšľať: o) A navyše získavate 5% stálu zľavu na nákup .



Vínogaleria.sk, tešíme sa na Vaše nákupy.